Entigo E-Ticaret Yazılımı

Sık Sorulan Sorular

Bilgiye Hızlı Erişim, Sorunlara Anında Çözüm!

SİZDEN GELENLER

En Popüler Sorular

E-ticaret paketlerinizde hangi özellikleri sunuyorsunuz?

E-ticaret paketlerimiz, özel tasarım seçenekleri, güvenlik sertifikaları, SEO uyumluluğu, ödeme yöntemleri entegrasyonu ve müşteri yönetimi gibi birçok özelliği içermektedir.

Güvenlik önlemleriniz nelerdir?

Müşteri güvenliği bizim önceliğimizdir. SSL sertifikaları, ödeme yöntemleri entegrasyonu sırasında güvenlik önlemleri ve düzenli güncellemelerle sitemizi güvende tutuyoruz.

Paketimi istediğim zaman değiştirebilir miyim?

Paketinizi istediğiniz zaman yükseltebilir ve ihtiyacınıza göre üst pakete geçiş yapabilirsiniz.

Hangi kargo firmaları ile entegrasyon yapabilirim?

Aras, MNG, Sürat, Yurtiçi, Ptt ve Ups kargo ile entegrasyon sağlayabilirsiniz.

Kargo entegrasyonu nasıl çalışıyor?

Pazaryerlerinden ve e-ticaret sitenizden gelen siparişleri tek panelden kargoya aktarıp kargo fişini yazdırabilirsiniz ve barkod çıktısı ile siparişi kargo firmasına teslim edebilirsiniz.

Sistemde alt kategori yönetimi yapılabiliyor mu ?

Ana kategorilerinizi tanımlayıp sonrasında dilediğiniz kadar alt kategori eklemesi yapabilirsiniz. Ürünlerinizi dilediğiniz kategori ile eşleştirebilir, birden fazla kategoriye ekleyebilirsiniz.

Excel ile toplu güncelleme yapabilir miyim?

Excel ile toplu ürün yükleme, fiyat-stok ve birçok alanın güncellemesini yapabilirsiniz.

Toplu ürün yüklemesi yapabilir miyim ?

Xml entegrasyonu ve webservis entegrasyonu ile toplu ürün yüklemesi yapabilirsiniz. Ardından ürüleriniz üzerinde düzenleme/güncelleme gerçekletirebilirsiniz.

Xml ile çekilen ürünlerimin fiyatını ve stoğunu değiştirebilir miyim ?

Evet, xml ile çekilen ürünleriniz üzerinde düzenleme/güncellemeler yapabilir, fiyat stok değişimi sağlayabilirsiniz.

Firmanızın B2B hizmetleri neleri kapsıyor?

B2B hizmetlerimiz, işletmeler arası ticaretinizi kolaylaştırmak amacıyla özelleştirilmiş dijital çözümleri içerir. Toptan satış, özel üretim, sipariş yönetimi ve daha birçok hizmet sunuyoruz.

İstatistik raporları neleri kapsıyor?

İstatistik raporları; Sipariş, Satış, Kargo, İade, Kupon Kullanım, Ürün Görüntüleme, Ürün Satınalma, Online Müşteriler, Müşteri Satış, Müşteri Puan ve Satınalma Hunisi Raporlarını içermektedir.

E-ticaret sitemi kurduktan sonra destek alabilir miyim?

Elbette! Sitenizi kurduktan sonra acil teknik durumlarda 7/24 müşteri destek ekibimize ulaşabilirsiniz. Her türlü teknik sorunuzda mesai saatleri içerisinde ticket sistemimiz üzerinden size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.

E-ticaret paketlerinizin fiyatlandırma politikası nedir?

Fiyatlandırma politikamız, müşteri ihtiyaçlarına uygun esnek seçenekleri içerir. Temel paketlerimizden başlayarak, özel taleplere göre özelleştirilmiş çözümler sunarız. Detaylı bilgi ve fiyat teklifi için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

E-ticaret sitem için nasıl bir SEO stratejisi izliyorsunuz?

E-ticaret sitenizin arama motorlarında daha üst sıralarda yer alması için güçlü bir SEO stratejisi izliyoruz. Anahtar kelime optimizasyonu, site içi ve site dışı SEO çalışmalarıyla sizi daha görünür hale getiriyoruz.

Sipariş durumunu müşterilerime nasıl bildireceğim.

Siparişin durumunu entigo panelinizden müşterinize e-posta veya sms yoluyla bildirebilirsiniz.

Sipariş bilgileri üzerinde değişiklik yapabilir miyim?

Entigo panelinize gelen siparişleriniz üzerinde düzenleme / güncelleme yapabilirsiniz.

Siparişlerime kargo fişi yazdırabilir miyim?

Evet, siparişlerinize kargo fişi çıktısı alabilirsiniz.

Siparişleri faturalandırabilir miyim?

Paneliniz üzerinden tüm satış kanallarından gelen tüm siparişlerin faturalarını kolaylıkla kesebilirsiniz.

Entegrasyon yoluyla gelir ve giderlerimi takip edebilir miyim?

Ön muhasebe entegrasyonunuz ile gelir ve giderlerinizi tek panelden kolaylıkla takip edebilirsiniz.

Belirli bir fiyatla promosyon oluşturabilir miyim?

Evet, ilgili ürünün detayından kampanyalı(üstü çizili) fiyat oluşturabilirsiniz. Pazaryerlerine göndereceğiniz fiyat panelinizdeki "Görünen Fiyat" olacaktır.

B2B müşterileriniz için özel çözümler üretebiliyor musunuz?

Evet, B2B müşterilerimiz için özel çözümler üretiyoruz. Ürün özelleştirmeleri, özel fiyatlandırma, bayi iskontoları, bayi müşterilerinizin kendilerini özel hissedeceği ayrı bayi kayıt ve bayi girişi sayfaları gibi esnek seçenekler sunuyoruz.

Yönetim panelini birden fazla kullanıcı kullanabilir mi?

Evet, alt kullanıcılar oluşturabilir, kullanıcılara roller tanımlayabilir ve belirli alanları kullanıma açabilirsiniz. Ayrıca işlem yapılan kullanıcı loglarını da görüntüleyebilirsiniz.

Hizmetlerimiz hakkında daha fazla bilgiye mi ihtiyacınız var?

Daha Fazla Yardıma mı ihtiyacınız var?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

support-2dualtone.png
Müşteri Hizmetleri

Sabit hattımız ve WhatsApp hattımız üzerinden bizlere ulaşabilirsiniz.

data-file-2dualtone.png
Ticket Desteği

Destek sistemi üzerinden bize taleplerinizi iletebilirsiniz.

idea-2dualtone.png
Yardım Dokümanları

Yardım dokümanlarımızı inceleyerek sorularınızın yanıtlarını bulabilirsiniz.

15 Gün Ücretsiz Dene

Sayın ziyaretçimiz aşağıdaki formu doldurarak ENTIGO E-Ticaret yazılımını 15 gün boyunca ücretsiz bir şekilde kullanabilirsiniz. Bu sürede tüm özellikler aktif olacağından ürünümüzü rahat bir şekilde test edebilirsiniz.

15-Gun-Ucretsiz-Dene